Sunday, May 19, 2013

Promosi Run Up to Tupperware Jubilee 2013

Salam semua pembaca sekalian..

Semalam saya berkesempatan menghadiri Director Rally di Hotel Flamingo Ampang. Ramai betul yer Director yang naik kepentas semalam. Tahniah saya ucapkan kepada semua. Insyallah akan saya kongsikan pengalaman ini dalam post yang akan datang. Masih belum berkesempatan lagi nak menulis panjang lebar. .:) Penat pun tak habis lagi tapi memang sangat berbaloi.

Okaylah disini saya nak share pamplet promosi bersempena Jubilee Tupperware yang bakal diadakan pada pertengahan bulan 6 ini. Banyak produk menarik yang ditawarkan. Murah dari biasa tau. Durasi promosi dari 20 May hingga 2 June 2013. Bertindak sebelum terlambat...Hubungi saya di 013 331 3918 untuk maklumat lanjut mengenai harga dan promosi yang di tawarkan. Boleh kita sembang harga sekali. :)


No comments:

Post a Comment