Saturday, February 2, 2013

Official Tupperware Starter Kit baru bermula Februari 2013


Bermula February 2013 ini semua stokis Tupperware di Malaysia akan mula mengedarkan starter kit tupperware yang baru. So untuk pendaftaran consultant baru kali ni dapatlah beg pink yang bergaya dan elegan sekali. :) Senanglah nak kemana-mana lepas nie. Sangkut kat bahu jer bag tu.

Saya berkesempatan ke stokis Ampang, sabtu lalu untuk membuat pendaftaran consultant baru. Diorang buat launching treasure set plus pek permulaan (starter kit). Untuk treasure set saya akan blog esok kalau sempat ya. :)

Okay ini dia gambar terbaru Starter kit bermula 2013.


 Di dalam Pek Permulaan Tupperware ni ada...

Consultants Application Form x 5pcs
Order form x 1pad (10pcs)
Receipt Book x 1pad (50pcs)
Product Guide Book x 1pcs
Life The Rewarding Life You Deserve x 1pcs
BCO Directory (PM &EM) x 1pcs
Confidence Program Booklet x 1pcs
DSAM Code of Conduct Booklet x 1pcs
Kit Bag Numbering Sticker x 1pcs
B2B Purplelicious Saver x 1pcs
Eco Bottle Key Chain x 1pcs
Canvas Bag x 1pcs
Berrygen Sample Card x 1pcs
Lactofiber sample card x 1pcs
Berrygen 15GM x 1sachet
Berrygen Leaflet Eng/BM x 1pcs
Berrygen Leaftlet Eng/CHI x 1pcs
Lactofiber 10GM x 1sachet
Lactofiber  Leaflet Eng/BM x 1pcs
Lactofiber  Leaflet Eng/CHI x 1pcs

Harga Pendaftaran berserta Pek permulaan ini masih tidak berubah. RM70.
Untuk siapa yang mahu mendaftar dengan Team Power di bawah saya anda bukan sahaja menerima pek permulaan ini tapi dapat 1 lagi FREE GIFT lagi khas dan peribadi dari kami.

Nak tau apa kenalah SMS/WhatsApp atau call saya terus ya... :)

Semua barang-barang ini akan banyak membantu kita bila membuat sale. So rajin-rajinlah membaca Guide Book tu yer.. Betul-betul banyak membantu. Saya pun akan bantu 110% untuk semua consultant dalam organisasi ni. :).

Yang belum daftar tu jangan lepaskan peluang ini ya. Hubungi saya untuk maklumat lanjut.
Aini 013 331 3918

No comments:

Post a Comment