Wednesday, February 6, 2013

Mari membaca Tupperware Brands Malaysia Catalog 2/2013 - 11 February - 30 March 2013

Salam pembaca.
Saya berkesempatan pergi ke stokis hari ni dan sempat menyambar 200 pcs. Belek punya belek, Banyak betul barang-barang baru dan menarik dalam katalog baru ni. Hubungi saya untuk satu copy catalog percuma. Untuk semua consultant di bawah kendalian saya. Tak perlu susah-susah saya akan hantar katalog ni for FREE depan pintu rumah anda.. :)

Jom Sneak Peak..!!


Antara yang menarik.. :)
- Water Bottle with new flip top ( penutup baru.. best nie..!!)
- Giant Canister with blue wave color( sementara katalog lama belum habis, cepat beli yang kuning tu, boleh buat color collection)
- Purplicious Lunch Set
- Loli Plates
- Salt N Spice Set & Rack
- Chinese New Year Special (Heart Shape Key Chain set)
- Dan untuk barangan Level ada Buddy Box, Jumbo Keep & Carry dan yang paling best Slice & Store.

So jangan tunggu lagi, mendaftar dengan saya sekarang untuk dapatkan copy percuma katalog ni.
Semua Consultant kami jaga.. :)
Hubungi saya Aini 013 3313918




No comments:

Post a Comment